BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

memang sah aku xda keja...

(^_________________^)
hari nie..malam nie..aku dok soram-soram melayan blog..tetiba ada mood maw menulis2..ops..menaip2 ler...malam nie kita citer pasal xda keje....( nmpak btol aku xda keje kan)...
.
.
da dekat seminggu aku sampai sandakan..keja ku duk uma je...menjadi suri rumah sepenoh masa...masak2, makan2,kemas2 uma..jga budak ( mkan budak)
tyme duk PD...bila balik sandakan hajat hati maw keja lha kunun...dan apabila dah sampai cni..tetiba aku jadi malas maw cari keja..hua3
nti tyme konvo klo xda duit xbesh...maw shopinz2...
.
.
da pabela aku da duk sowam2..aku da jadi rindu balek ngan my exbucuk2...rindu deh ngan koram suma..bila rasanya dapat pergi PD lagi...
.
.

my bucuk2 adalha my ezx studnt yg besh2
belaka...

cikgu rindu lha
kat
koram2 sekalian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.